Innovaatilised tooted haridusvaldkonnas ja parimad turunduskanalid noorte sihtgrupile!

Õpilasfirmast rahvusvaheliseks ettevõtteks!

Realister OÜ sai alguse õpilasfirmast 4Poega, mille asutasid neli Tallinna 21. Kooli noormeest 2003. aastal, olles sel hetkel 11. klassi õpilased.

Junior Achievement Eesti programmi raames otsustati luua oma õpilasfirma, mille (esiti ainsaks) müügiartikliks said A4-formaadis ruudulised kaustikud koos sisekaantele trükitud matemaatika ning füüsika valemitega – nii sündiski Valemivihik.

Õpilasfirmat saatis tähelepanuväärne edu, mille tõestuseks pälviti teine koht konkursil „Parim õpilasfirma 2004“.

Realister OÜ asutati 2004. aasta juunis ning tänaseks on kunagisest õpilasfirmast välja kasvanud arvestatava kogemustepagasiga väikeettevõte. 2007. aastal valiti ettevõtte asutaja Sten Saar konkursi Tallinna Noor Ettevõtja peapreemia laureaadiks.

Kuulume Unistused Ellu koostöövõrgustikku ning panustame läbi projektide ja tegevuste noorte ettevõtlushariduse ja ettevõtlikkuse arendamisesse ja ettevõtliku hoiaku propageerimisse.

Lisaks Eesti turule on Valemivihik saadaval ka Läti, Leedu, Soome ning Poola turgudel.

SAAME OLLA KASULIKUD, KUI TUNNETE HUVI:

*kvaliteetsete vihikute vastu
*efektiivsete ning innovaatiliste kanalite vastu noortele (kuni 26 aastastele) suunatud toodete/
teenuste/ projektide turundamisel (viime läbi ka turu-uuringuid noorte sihtgrupis)

Realisteri kaubamärgid

Meediakajastus

Valemivihik sai kümne aastaseks: sündis ettevõtlusvihik
16.10.2013, Delfi Ärileht
http://arileht.delfi.ee

Õpilasfirmast kasvas välja edukas tootja
19.10.2011, Äripäev
http://leht.aripaev.ee

Valemivihikute tootja kinkis juubeli puhul koolidele tasuta vihikuid
15.10.2013, E24 portaal
http://www.e24.ee

Endine õpilasfirma ajab edukalt äri
22.08.2011, E24 portaal
http://www.e24.ee/

Loe varasemaid meediakajastusi

Meie pikaajalised koostööpartnerid räägivad:

Kati Raudsaar (SA Innove, Rajaleidja koordinaator)

“Valemivihiku abiga jõuab Rajaleidja reklaam terve õppeaasta vältel õpilasteni. Seevastu reklaam ajalehes kestab ainult ühe päeva ja samas ei ole täpselt teada, kui paljud noored lehte loevad. Valemivihikut reklaamkanalina kasutades saan kindel olla, et jõuame täpselt sihtgrupini. Koostöö Valemivihiku tiimiga on  sujunud ilma viperusteta, alati leiame mõlemale poolele sobivad koostöövariandid. Usaldusväärne partnerlussuhe hoiab Rajaleidjat Valemivihikus.”

Kadri Palta-Kivi (Eesti Maaülikool, avalikkussuhete osakonna juhataja)

“Kasutan Valemivihikut Maaülikooli reklaamimiseks, sest Valemivihik on kõige otsesem kanal meie ühe sihtgrupi ehk keskkoolinooreni jõudmiseks. Massimeedias avaldatud reklaami kohta on tagasiside saamine keerulisem, kuid vihikud on õpilasel suurem osa päevast käepärast, seega on ka võimalus, et meie reklaami märgatakse, tõenäolisem. Samuti meeldib mulle, et Valemivihiku inimesed annavad soovitusi reklaami paremaks ja noortepäraseks tegemisel.”

Liina Liisveld (AS EMT, reklaamijuht)

„ZeBlox on väga hästi ennast tõestanud reklaamkanal, mis on sihtrühma seas saanud kiiresti väga populaarseks ja oodatuks ning ZeBlox’i kasuks räägib veel see, et ta on pika perioodi vältel tarbija kasutuses ja silme all. Väga väärtuslik ja efektiivne kanal jõudmaks tudengiteni. Reklaami hinna teeb atraktiivseks kanali täpsus, 100% tudengid.“

Ruth Pihle (Tartu Tervishoiu Kõrgkool, arendusspetsialist)

“Valemivihik on meie kui väikese kõrgkooli jaoks konkurentsitult kõige odavam otseturunduskanal, mille kaudu jõuab info meie peamise sihtrühma gümnasistideni. Isegi kui vaid ¼ gümnasistidest reklaami loeb, oleme siiski teinud soodsa tehingu.
Valemivihiku kasuks võrreldes e-maailmaga räägib nii hind, kui ka see, et gümnasist kasutab vihikut pikemat aega ja kõrgkool on tema laual kogu aeg. On aega mõelda, uurida ja teha valikut. E-maailmas jääme siiski rohkem taustamüraks. Võin julgesti kinnitada, et nii mõnigi õpilane saab esimese teadmise meie kõrgkoolist just Valemivihikust!”